יום שבת, 3 במרץ 2012

המלאך הישן - Sleeping angel

בחודש שעבר, עינת קלסר הכינה דף מדהים במסגרת המפגש של מועדון קיט החודש ב- My Punch. הדף היה כל כך יפה שהייתי חייבת להכין גרסה משלי, המבוססת על הדף של עינת.אמנם יש דימיון מאוד גדול בין הדף שלי לדף של עינת, אך כרגיל אצלי, לא יכולתי להכין דף בדיוק אותו הדבר כך שהכנתי את הגרסה שלי.

התמונה שהשתמשתי היא אחת מהתמונות שאני הכי אוהבת מהתקופה שיובל היה תינוק.

Last month, Einat Kessler made a beautiful scrapbook page for "The monthly Kit Club meeting" at My Punch.  I loved the page so much that I had to make my own version, based on Einat's page.

My page is similar to Einta's page, but as usual with me, I could not make exactly the same page so I made my own version.

The image  that I used this time is one of my favorite pictures of Yuval as a baby.
 



 

7 תגובות:

  1. זה מקסים!!!
    נוכחת לפעמים

    השבמחק
  2. wow!!!מדהים!!!
    אין לי מילים !!!
    דף משגע ותמונה מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! גם אני חושבת כך לגבי התמונה

      מחק
  3. מלאך אמיתי...
    הדף משגע! נותן לי תחושה של שמיים נעימים ומלטפים... של חלומות תמימים, דף שעושה לי חשק להתכרבל איתו ולישון...
    כבר כתבתי בעבר, אבל תמיד שמחה לחזור על זה שאני כל כך אוהבת את היצירות שלך... תענוג אמיתי :-)

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...