יום שבת, 17 במרץ 2012

דף שכולו ורוד - I adore you" scrapbooking page"

אמנם עבר הרבה זמן מאז שהעלתי עבודה חדשה לבלוג, אבל זה לא אומר שלא יצרתי בתקופה האחרונה...
למעשה, בשבועיים האחרונים הייתי עסוקה מאוד ביצירה. בין היתר, הכנתי כרטיסי ברכה לכבוד היום ההולדת הרבעוני של בנות הקומונה בה אני חברה.
כשאני אומרת עסוקה, אני מתכוונת לכך שהכנתי 10 כרטיסי ברכה שכל אחד שונה מהשני.
חוץ מזה הכנתי 3 דפים חדשים, הייתי בסדנת Mix Media של Prima וגם ביליתי עם הילדים בפורים.
בגלל העומס שהיה לי בשבועיים האחרונים לא היה לי מספיק זמן פנוי לבלוג, אבל עכשיו אין תרוצים! חייבים להראות קצת עבודות.

הפעם החלטתי לעלות דף שהכנתי למעיין שאיך לא הוא כולו ורוד...  לשם שינוי השתמשתי בתמונה שחור לבן של מעיין שאני אוהבת במיוחד:

Indeed it has been a while since I posted a new scrapbooking project in my blog, but it that does not mean that I didn't create recently ...

In fact, in the last two weeks I was busy making greeting cards for the ladies at the scrapbook commune that I take part in, that celebrate their birthday . When I say busy, I mean that I made 10 different cards.

Besides the cards, I made three new scrapbooking pages, I was in the "Mixed Media Prima's workshop" and I spent two days with my children on Purim (The Jewish Halloween holyday).

So now, I would like to show you one of the two scrapbook pages that I made for Mayan. Somehow it is another pink page ... This time I used a black and white picture of her that I love in particular:







8 תגובות:

  1. אני קצת נשמעת כמו תקליט שבור אבל...אני מאד אוהבת את הדפים שאת מכינה!
    כן, גם את זה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חתולי,
      מקווה לראות אותך ביום חמישי במפגש של הקומונה

      מחק
  2. דף מקסים!
    איזה כייף על הפרוייקט הכרטיסים או יותר נכון דגלונים

    התגעגעתי
    יאללה אוטוטו נפגשות

    זהבית שקד

    השבמחק
  3. אין כמו היצירות הביתיות האלה, תאמיני לי. ואני יודע, בתור אחד שקשור דווקא לצד היותר "תעשייתי" של התחום. כל הכבוד.

    השבמחק
  4. הדף יפיוף אמיתי...
    אני ממש אוהבת את התמונה של מעיין, את הזרימה שיש בדף, את הפריטונים השונים שיחדיו יוצרים הרמוניה חלומית בעיני... נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קרן!
      נראה אותך ביום חמישי?

      מחק
    2. כןןןן.... סוף סוף אפגוש בך פנים אל פנים... מתרגש לי ;-)

      מחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...