יום שישי, 23 במרץ 2012

הדגלונים באים - Here come the banners

אתמול חגגנו את היום הולדת של בנות בקומונה שאני פעילה בה שנולדו בדצמבר, ינואר ופברואר.
בשתי מילים: היה כייף! (כמו שהילדים שלי עונים כל פעם שאני שואלת איך היה לך היום?).
למעשה היה מאוד שמח, טעים ובעיקר נהנתי לפגוש את הבנות שאני "מכירה וירטואלית".

לכבוד האירוע התבקשנו להכין לכל חוגגת כרטיס ברכה בצורת דגלון. כיוון שהפעם חגגו יחד איתי עוד 9 בנות, המשימה לא הייתה פשוטה ובשבועיים האחרונים היתי עסוקה בלהכין את הדגלונים.
אורלי כתב שהתנדבה לארח את כולנו ולכן הכנתי עבורה קנווס לפי הספר של Jullie Nutting  (לספר קווראים Collage Couture).


Yesterday we celebrated the birthday of the ladies from the scrapbook commune that I take part in that were born on December, January and February and it was fun!.

I enjoyed very much especially because I met the ladies that I know "virtually".

For the occation, we were told to prepare for all the ladies that had celebrated their birthday a "banner" greeting card.  This time we celebrated 10 ladies so I was busy at the last two weeks making the banners.

Orly (one of the lovely ladies of the scrap commune) volunteered to host us at her home and I made for her a canvas by the book of Jullie Nutting - Collage Couture.


כך נראים הדגלונים מקרוב - This is a closer view of ther banners



















כך נראה הקנווס מקרוב - A closer view of the canvas 








10 תגובות:

  1. ראיתי במו עייני והתלהבתי! מקסים!!

    השבמחק
  2. תודה חתולי היה לי ממש כיף לפגוש אותך!

    השבמחק
  3. דגלונים שווים ביותר! ללא ספק הפסדתי שלא הגעתי:-(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אולי נתראה ביום הולדת הרבעוני הבא!

      מחק
  4. עכשיו אני גם מתבעסת ששלי לא יפים מספיק, וגם סקרנית לדעת איזה מהם שלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. הי יפית,
      אני בכלל לא מסקימה איתך!
      הדגלונים שלך גם יפים וגם מקוריים ביותר
      אני אהבתי אותם :-)

      מחק
    2. נחייה ונראה אם הם עמדו במבחן...
      לקחת לי את הספר, דרך אגב?

      מחק
  5. הדגלון הראשון שלי! הדגלון הראשון שלי!
    כל כך יפיוף (מי אמר שצריכה להיות פה אובייקטיביות?!) הדגלונים מיוחדים כל כך, אהבתי את המגוון... ;-)
    כל כך שמחתי שנפגשנו פנים אל פנים לראשונה ;-)
    שנשוב וניפגש בשמחות...
    קרן

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...