יום ראשון, 6 במרץ 2011

כרטיס ברכה לחנוכת החותמת האישית שלי

לפני שבוע הראתי לכם את מיני אלבום שהכנתי לכבוד טליה, התינוקת החדשה  של חברה שלי. כיוון שאני לא מסוגלת להביא מתנה ללא כרטיס ברכה, ניצלתי את ההזדמנות שהכנתי כרטיס ברכה לטליה וחידשתי את החותמת האישית שדורית (מקופלת) הכינה עבורי.

תרשו לי תחילה להציג את הכרטיס ברכה לפני שאני אציג את החותמת האישית שלי.

את הדמות בכרטיס צבעתי עם תושי ProMarkers . הפעם, להבדיל מפעמים קודמות בהן צבעתי דמויות אחרות, חרשתי קצת את הרשת, ראיתי כמה סרטונים בהם מלמדים כיצד לצבוע עם התושים ונסיתי את מזלי. מקווה שתאהבו את התוצאות.
כך נראה הכרטיס מבחוץ 


מבט קרוב על הדמות


כך נראה הכרטיס מבפנים


הכרטיס מאחור עם החותמת המקסימה שדורית (מקופלת) הכינה עבורי


ועכשיו, תרשו לי קצת להשוויץ:
לפני כחודשיים, חברה שלי אפרת (קיפולית) קיבלה את האות "בלוג מלא בסטייל" על הבלוג שהיא כותבת. בין כל הבלגים שאפרת המליצה, היא המליצה על חברתה דורית, הלא היא מקופלת שמכינה חותמות בעבודת יד. כאשר נכנסתי לבלוג של דורית, הבנתי מיד שגם אני רוצה אחת כזו.
אחרי שפניתי לדורית וקיבלתי ממנה הסבר על החותמות שהיא מכינה, ישבתי עם רני (בעלי היקר) והכננו כמה סקיצות של חותמות.
אחרי כמה סבבים גיבשנו עם דורית  כיצד תראה החותמת שלי ודורית יצאה לדרך.
כעבור שבועיים ימים, פתחתי את תיבת הדואר שלי וחיכתה לי הפתעה: החותמת שלי הגיעה!  הסתבר שדורית לא סתם שלחה את החותמת, היא הכינה עבורי כרטיס קטן עם החותמת ונרתיק מקסים ביותר כדי שאוכל לשמור על החותמת כמו שצריך. וכיוון שתמונה שווה יותר מאלף מילים, צילמתי את החותמת עם הכריס והנרתיק שדורית הכינה:

כך נראה הגב של החותמת


מבט על החותמת, הכרטיס והנרתיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...