יום ראשון, 27 בפברואר 2011

מיני אלבום לטליה

חברה שלי לילך ילדה באמצע דצמבר האחרון תינוקת מקסימה  בשם טליה (שדומה שתי טיפות מים לאחותה הגדולה לירון).
לפני 10 ימים ערכו חברה שלי ובעלה מסיבת בריתה לכבוד טליה.
לצערי, באותו שבוע "ביקרו אצלנו" מחלות החורף והילדים ובעלי חלו ואני נאצלתי להישאר בבית כדי לטפל בחולים שלי ולא יכולתי להגיע לאירוע.

לכן, החלטתי לארגן לחברה שלי מתנה משלי - מיני אלבום שכולו "טליה". לפניכם התוצאות:

כריכת המיני אלבום


הדף הפותח את מיני האלבום


הדף של טליה


הדף שהכנתי לתמונה משותפת של לילך (חברה שלי) והתינוקת


הדף שהכנתי לתמונה משותפת של האבא הגאה והתינוקת


הדף שהכנתי לתמונה משותפת של לירון (האחות הגדולה) והתינוקת


וככה נראה המיני האלבום כשהוא פתוח מהצד



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...