יום שבת, 12 במרץ 2011

"שלג" בא לבקר

זה כבר 7.5 שנים שפתחתי חיבה לינשופים.
זה התחיל כמה חודשים לפני החתונה שלי, כאשר רני (בעלי היקר) קנה לי שני זוגות של ינשופים חמודים ומקסימים שקישטו את המזנון שלנו.
לפני כחודש, שוטטתי ברשת ומצאתי בלוג יפהפיה בשם my owl barn  ,שמוקדש כולו לינשופים.
איך שהתחלתי לעיין בבלוג, התחלתי לחשוב על רעיונות לעבודות שאכין בנושא ינשופים ואז, ראיתי את הקנדי המקסים שAdiya מהבלוג ילדים... יצירה ... ומה שביניהם פרסמה לכבוד יום הולדתה (ראו את הלינק המופיע בצדו הימני של המסך), בו הציגה את הינשופים שהיא מוכרת ב- Etsy , והבנתי שגם אני חייבת להכין למעיין בובת ינשוף ש"תשמור" עליה בלילות.

 בין כל ההדרכות שמצאתי ברשת, אהבתי מאוד את ההדרכה שמופיעה בבלוג two and thru  וההדרכה שמופיעה בבלוג Natsprat .
אחרי שהצטיידתי בבד לבד, חוט ריקמה דבק סיליקון חם ומילוי לבובות מאקרילן, ישבתי עם מעייני וציירנו יחד סקיצות לבובת ינשוף.

היום, אחרי שסיימתי את הטאצ'ים האחרונים, אני שמחה להציג בפניכם את "שלג", הבובה הראשונה שהכנתי בחיי:

4 תגובות:

  1. תודה על הפרגון :-)
    שלג יצא ממש מתוק וצבעוני!
    אגב, my barn owl הוא אחד הבלוגים האהובים עליי (מעניין למה :-))

    השבמחק
  2. Adiya
    הפרגון לבלוג שלך נעשה עם כל הלב! אני מאוד נהנית לקרוא בבלוג שלך ובעיקר אני אוהבת לראות את העבודות היפות שאת מכינה.
    נראה לי שבענייני ינשופים, יש לנו טעם דומה.
    שבוע פורה!

    השבמחק
  3. לג מתוק ואני בטוחה שמעיין נהנית ממנו מאד (-:

    השבמחק
  4. יעל,

    תודה רבה על מחמאה!
    מעיין מאוד אהבה את שלג והוא מלווה אותה בלילות כמו שביקשה.
    חג שמח!

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...