יום שישי, 8 באוקטובר 2010

טיול מעורר השראה

כמו שסיפר בפוסט שכתבתי על תמונות מעוררות תיאבון בעלי ואני נוהגים מדי פעם למצוא סידור מתאים לילדים ולעשות לנו "יום כייף": בוחרים יעד לטייל, לוקחים מצלמה, עולים לאוטו ונוסעים.

במהלך חול המועד בסוכות, מצאנו את הסידור האולטימטיבי: הילדים בגן, בעלי ואני הינו בחופשה מרוכזת ומה שנשאר היה לבחור יעד. הפעם בחרנו ביעד מושלם לחובבת סקראפ כמוני או למי שרוצה לעשות טיול רגלי מעורר השראה - המושבה זכרון יעקב. ליתר דיוק, טיול רגלי ברחוב המייסדים:


כבר כשירדנו מהאוטו והתחלנו לצעוד ברחוב, אפשר היה להרגיש באווירה הקסומה, ברוגע ובשלווה שיש במקום הזה. רק להסתכל על בתים המיוחדים שיש ברחוב הזה ופשוט שולפים מצלמה ומצלמים ברצף. לאורך הרחוב יש המון חנויות שמוכרות מבחר עצום  ויפהפיה של בגדים, תכשיטים, דברי קישוט לבית ולמי שעולם הסקראפ מדבר אליו, אפשר היה להגיד שהטיול ברחוב הזה פשוט "תפור עליו".

בין כל החנויות, מצאנו עם בעלי את הבית של תמנה ויזהר נוימן שיש להם מפעל ביתי להכנת נייר בשם תות נייר . מעבר לאפשרות לקנות נייר ותמונות וקישוטים העשויום מנייר, פרי יצירתה של תמנה, מועברות שם סדנאות להכנת נייר.
אישית, נכנסתי לחנות הקטנה שלהם והתקשתי לבחור את הנייר שרציתי לקנות.






אחרי שקניתי קצת נייר, המשכנו לטייל עם בעלי ברחוב המקסים ונכנסנו לחצרות שיש משני צידי הרחוב שבכל אחת מהן מסתתרת פינת חמד וחנויות מדהימות:




הנה מבחר תמונות מהחצרות שיש משני צדי הרחוב:


ועכשיו שהחגים מאחורינו, אנחנו מחפשים אחרי היעד הבא (פרטים כמובן יפורסמו בקרוב)


תגובה 1:

  1. אני משתמשת בכל נסיעה לצפון כתירוץ לעצור בזכרון יעקב ולשוטט קצת במדרחוב המקסים הזה. בפעם האחרונה עצרנו שם לארוחת צהריים במקום קטן ומקסים באיזו סמטה, חבל שאני לא זוכרת איך קוראים לו, האוכל היה מקסים ובעל הבית היה אדיב ונחמד ממש! תמונות יפות :)

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...