יום שבת, 27 ביולי 2013

כרטיס ברכה לאבישג - Avishag's greeting card

שבוע שעבר הבת של חברה טובה שלי חגגה את יום הולדתה ה- 12. לכבודה הכנתי כרטיס ברכה בסגנון רומנטי שמתאים לילדה - נערה.
מאוד שמחתי שהיה לי תירוץ טוב לשבת ולהכין את הכרטיס, אחרי תקופה ארוכה שלא כל כך התאפשר לי ליצור ובעיקר שמחתי לתת כרטיס שהכנתי בעצמי.

Last week, my friend's daughter celebrated her 12th birthday. For this occasion,  I made a romantic  card.

I was very happy that I had a good excuse to prepare a new greeting card, after a long period  that I wasn't able to create new projects. 
 
 











 

4 תגובות:

  1. כרטיס מקסים!

    זהבית שקד

    השבמחק
  2. שלום,
    גיליתי את האתר שלך באמצעות פייסבוק .
    הקריירה שלך היא האומץ ללא גבול העותק שלך.
    אתה נגעת בי,ואני מלא הערכה ,
    אני משבח אותך על כל העבודה שלךואני מאחל לךעתיד מזהיר מלא צבעים
    voyance gratuitement

    השבמחק
  3. הבלוג שלך הואמקור מידע, אניקורא נלהבואני מאחל לך מזל טוב.

    השבמחק
  4. תודה לך על הכל! האתר שלך הוא נהדר ומעל לכל העצה שלך !
    voyance gratuitement

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...