יום שבת, 28 באפריל 2012

דף חדש לפי הסקיצה של נתאלה - A new scrapbook page for Netanella's challenge

בדרך כלל אני לא אוהבת להשתתף באתגרים. אולי כי אני מרגישה שתמיד קיימת קבוצה ספציפית של בנות ותיקות בתחום שתמיד זוכות ולחדשות כמוני (אני רק שנתיים בתחום) לא תמיד יש מקום.
למרות ההרגשה הזו, ראיתי שנתנאלה פרסמה אתגר חדש לפי סקיצה שטניה הכנינה וכיוון שהסקיצה מאוד מצאה חן בעיניי, החלטתי לעצב דף לפי הסקיצה הזו.

Usually I do not like to participate in Scrap challenges. Maybe it's because I feel that there is always a specific group of well known girls that alway win and new girls like me (I'm only made Scrapbooking for two years) do not always have chance to win.

Despite this feeling, I saw a new challenge at Netanella's, actually when I saw Tania's sketch, I decided to design a  new scrapbook page according to this sketch.


הפעם, החלטתי לצאת קצת מהקופסא ונסיתי לעצב את הדף בצורה שמזכירה את סקיצה אבל לא נצמדתי מאוד לסקציה המקורית:

This time, I decided to go a little "out of the box" and I tried to design the page not so similar to the original sketch :



מבט מקרוב על הפרחי הנייר ששדרגתי - A closer view on upgraded paper flowers



מבט נוסף - Another view





5 תגובות:

  1. הדף פשוט מהמם!!!
    אהבתי מאוד את הפרשנות שלך לסקיצה. לדעתי הדף שלך לא פחות מוצלח מבנות שנמצאות שנים בתחום!
    (ואני מסכימה עם ההרגשה שלך :-)

    השבמחק
  2. הדף פשוט מהמם!!!
    אהבתי מאוד את הפרשנות שלך לסקיצה. לדעתי הדף שלך לא פחות מוצלח מבנות שנמצאות שנים בתחום!
    (ואני מסכימה עם ההרגשה שלך :-)

    השבמחק
  3. דף משגע!
    גם אני הכנתי דף לאתגר, את מוזמנת להכנס לבלוג שלי לראות.וגם אני בטוחה שלא אזכה. לא בגלל שאני חדשה אלא כי אני אף פעם לא זכיתי בשום הגרלה עד היום...

    השבמחק
  4. הדף שלך מקסים ואהבתי מאד את הפרשנות שלך לסקיצה ...הדף עם החתמות הפרחים והפרחים ממש מתואמים ומוסיפים עניין

    ולעניין ההרגשה שלך....בהרבה אתגרים והגרלות הזכיה היא רנדומלית (כך גם אצל נתנאלה...)

    בכל אופן, מאחלת לך המון הצלחה 3>

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...