יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

איו, אין, אין חגיגה !!! בלי, בלי, בלי, בלי עוגה !!!!

את הרומן שלי עם הפיסול בבצק סוכר התחיל לפני כשלוש וחצים שנים, כאשר אחת הבנות במקום בו עבדתי אז הביאה תמונות מסדנת פיסול בבצק סוכר שעברה.
היא סיפרה בהתלהבות על הסדנא. העוגה שלה הייתה כל כך חמודה שגם אני רציתי.


כהרגלי, התחלתי לשוטט באינטרנט במטרה למצוא סדנא בסיסית בה אוכל ללמוד גם אני לפסל דמויות מבצק סוכר, הבת שלי הייתה בת שנה פלוס ורציתי להיות מוכנה לקראת היום הולדת שלה.


כשחיפשתי מידע נתקלתי באתר של טל צפריר: טלטלים. העוגות של טל הקסימו אותי (טל היא אחת מהיוצרות המובילות בתחום בארץ, היא זכתה בכמה פרסים בחול, פרסמה ספר וחוברות הדרכה בתחום).
כשחיפשתי את מועדי הסדנאות הקרובים ראיתי שהסטודיו של טל נמצא בנשר אבל ניתן להגיע גם לסדנאות ברעננה (דבר שמאוד שימח אותי כיוון שאני גרה בפתח תקווה).


את הסדנא הראשונה שלי עברתי אצל אודליה, שעובדת עם טל וגם היא מוכשרת מאוד.
הסדנא הייתה מקסימה, אודליה לימדה אותנו את העקרונות הבסיסיים של העבודה עם בצק סוכר, היא למדה אותנו לפסל דמויות יושבות וכולנו יצאנו מהסדנא עם עוגה מקסימה.


בתחילת דרכי העוגות היו חמודות מאוד אבל ככל שעבר הזמן השתפרתי מאוד. הנה לפניכם תמצית הדרך שלי בעולם המתוק הזה - פיסול בבצק סוכר:

העוגה הראשונה שלי שהכנתי בסדנת פיסול בסיסי אצל אודליה



העוגה שהכנתי לגיסי לכבוד יום הולדתו ה- 40



עוגת יום הולדת שהכנתי למעיין לכבוד יום הולדתה השני


עוגת יום הולדת שהכנתי לבעלי


עוגות היום הולדת שהכנתי למעיין לכבוד יום הולדתה הרביעי 

                 

העוגה שהכנתי לכבוד הולדת האחיין שלי (שחר)



                                             

עוגת יום הולדת שהכנתי לאחיינית שלי (עמית)
 
                       
       
פיה שהכנתי בסדנת פיסול דמויות מפורטות  אצל אודליה    

                                                           

                                                   דמויות שפיסלתי להנאתי







                                               העוגה שהכנתי לאבא שלי לכבוד יום הולדתו



 עוגת כדורגל שהכנתי לאחיין שלי (דולב)                          



      זהו לבנתיים! נתראה בפוסט הבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...