יום שבת, 25 בספטמבר 2010

הפוסט הראשון שלי

איזו התרגשות !!! הנה הפוסט הראשון שאני כותבת והבלוג שלי יוצא לדרך.
אז מה יהיה לנו כאן:
הרבה חומר בנושא ייצירה עם נייר (סקראפ):  יהיה!
הרבה חומר בנושא פיסול בבצק סוכר: ועוד איך
קצת הגיגים אישיים: בוודאי, אחרת איך תכירו אותי.
אז לכבוד השקת הבלוג הדנדש שלי, אני מתכבדת להציג בפניכם הצצה קטנה אל עולם היצירה שלי:

טעימה קטנה מהעוגות שאני מכינה בבצק סוכר :

עוגת יום הולדת שהכנתי למעיין בשנה שעברה לכבוד מסיבת יום הולדת למשפחה שהתבטלה בסוף כיוון שכולנו חלינו...



עוגת היום הולדת שהכנתי למעיין לכבוד מסיבת היום הולדת שלה בגן


 עוגה שהכנתי בסדנת"פיסול דמויות מפורטות" שעשיתי אצל אודליה


קצצה קטנטונת לעבודות הסקראפ שלי:

כרטיס קריס - קרוס שהכנתי מתוך ההדרכה המצולמת שהופיעה בבלוג האתגרים של מגנוליה 


עטיפה לבלוק דפים שהכנתי לבעלי למתוך ההדרכה המצולמת שמופיעה בבלוג של קרן - ("פרפרים")


יומן מטופל שהכנתי לאחותי הגדולה:


מקווה שנתראה בקרוב!

ג'וד

7 תגובות:

  1. תתחדשי!
    שמחה לראות שבחרת בסוף, אחרי כל ההתלבטויות, בבלוגר, ואני בטוחה שתהני מזה - וגם אנחנו, הקוראים...
    בהצלחה - וביצירתיות!

    השבמחק
  2. מזל טוב!

    שיהיה בהצלחה. מקווה שתמשיכי לשתף בעבודות ותמשיכי להנות מהיצירה.
    אגב, איפה בדיוק בקישור של מגנוליה נמצא ההסבר לכרטיס קריס-קרוס?

    השבמחק
  3. תתחדשי ושיהיה המון בהצלחה !!!
    ויופי שבחרת בלוגר :-)

    השבמחק
  4. תודה לכל המגיבות!
    אני אעלה בקרוב את הלינק להדרכה המצולמת לכרטיס קריס קרוס של מגנוליה!

    השבמחק
  5. לבקשתה של אורית, הוספתי לינק להדרכה המצולמת להכנת כרטיס קריס קרוס מתוך בלוג האתגרים של מגנוליה

    השבמחק
  6. מותק, תתחדשי על הבלוג!

    השבמחק
  7. מותק, תתחדשי על הבלוג!
    נראה מקסים ומפורט

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...